Politica di rimborso e restituzione

Prezentare generală

Prezentare generală

Politica noastră de rambursare și returnare durează 30 de zile. Dacă au trecut 30 de zile de la cumpărare, nu putem oferi o rambursare sau un schimb complet.

Pentru a efectua o returnare, articolul trebuie să fie nefolosit și în aceeași stare în care a fost primit. În plus, acesta trebuie să fie în ambalajul original.

Multe tipuri de bunuri nu pot fi returnate. Bunurile perisabile, cum ar fi alimentele, florile, ziarele sau revistele, nu pot fi returnate. De asemenea, nu acceptăm produse intime sau sanitare, materiale periculoase sau lichide sau gaze inflamabile.

Alte articole care nu se returnează:

  • Carduri cadou
  • Software descărcabil
  • Unele articole de sănătate și de îngrijire personală
  • Pentru a finaliza returnarea, avem nevoie de o chitanță sau de o dovadă de cumpărare.

Nu returnați achiziția la producător.

În unele situații, se acordă doar rambursări parțiale:

  • Carte cu semne evidente de utilizare
  • Deschideți CD-uri, DVD-uri, casete VHS, software, jocuri video, casete sau discuri de vinil.
  • Orice articol care nu este în starea sa originală, este deteriorat sau îi lipsesc piese din motive care nu sunt din vina noastră.
  • Orice articol returnat după mai mult de 30 de zile de la livrare.

Restituiri

După ce am primit și inspectat returul, vă vom trimite un e-mail pentru a vă informa că am primit articolul. De asemenea, vă vom informa dacă rambursarea dvs. a fost aprobată sau respinsă.

În cazul în care cererea este aprobată, rambursarea va fi procesată și un credit va fi aplicat automat pe cardul de credit sau pe metoda de plată inițială în termen de câteva zile.

Rambursări întârziate sau ratate

Dacă nu v-ați primit încă rambursarea, verificați-vă mai întâi contul bancar.

Apoi contactați compania care a emis cardul de credit. Este posibil să dureze ceva timp până când rambursarea este înregistrată oficial.

Apoi contactați banca dumneavoastră. De multe ori există o perioadă de timp de procesare înainte ca rambursarea să fie înregistrată.

Dacă ați făcut toate aceste demersuri și încă nu ați primit o rambursare, vă rugăm să ne contactați.

Articole de vânzare

Numai articolele cu preț normal pot fi rambursate. Articolele de vânzare nu pot fi rambursate.

Înlocuiri

Înlocuim articolele doar dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă doriți să înlocuiți articolul cu un altul de același tip, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail.

Cadouri

În cazul în care articolul a fost marcat ca fiind un cadou în momentul achiziției și a fost trimis direct la dumneavoastră, veți primi un credit pentru valoarea returului. La primirea articolului returnat, vi se va trimite prin poștă un voucher cadou.

În cazul în care articolul nu a fost marcat ca fiind un cadou în momentul achiziției sau dacă destinatarul cadoului a trimis comanda la o dată ulterioară, vom trimite o rambursare destinatarului cadoului și îl vom notifica cu privire la returnarea dumneavoastră.

Expediere de returnare

Pentru a returna produsul, acesta trebuie trimis prin poștă.

Costurile de transport pentru returnarea articolului sunt responsabilitatea clientului. Costurile de expediere nu sunt rambursabile. În cazul în care se primește o rambursare, costurile de expediere de returnare vor fi deduse din rambursare.

Termenul de livrare a produsului schimbat poate varia în funcție de locul de reședință.

Dacă returnați articole mai scumpe, puteți lua în considerare posibilitatea de a utiliza un serviciu de transport cu urmărire sau de a cumpăra o asigurare de transport. Nu garantăm că vom primi articolul returnat.

Aveți nevoie de ajutor?

Contactați-ne la test-site.com dacă aveți întrebări despre rambursări și returnări.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *