Întrebări frecvente

Livrare & Comandă

CÂND VOI PRIMI COMANDA MEA?

Echipa noastră are nevoie de maximum 10 până la 15 zile lucrătoare pentru a procesa comanda, a fabrica produsele și a le livra (gratuit). Facem toate eforturile pentru a ne asigura că primiți comanda cât mai repede posibil, fără a compromite calitatea produselor noastre.

CUM ÎMI POT URMĂRI COLETUL?

Puteți urmări evoluția comenzii dvs. făcând clic pe linkul “Urmăriți comanda” din partea de jos a paginii.

CÂT COSTĂ LIVRAREA?

Livrăm produsele noastre în întreaga lume. Nu există o cantitate minimă de comandă și toate livrările noastre sunt gratuite (cu excepția departamentelor și teritoriilor franceze de peste mări).

COMANDA MEA NU ESTE COMPLETĂ

În cazul în care comanda dvs. include mai multe articole, acestea pot fi trimise separat, în funcție de stocurile disponibile și de depozitele de expediere. Nu vă faceți griji, coletul dvs. va ajunge în scurt timp.

NU MI-AM PRIMIT COMANDA

O problemă cu oficiul poștal? Colet pierdut, rupt sau distrus?

Cu livrarea securizată, site-ul nostru sub firma “AWSEO” se ocupă de litigii pentru dumneavoastră. Satisfacția clienților este prioritatea noastră. Nu pasăm responsabilitatea transportatorului și nu vă lăsăm să vă descurcați singur. Ne asumăm întreaga responsabilitate, trimițându-vă imediat un nou colet pe cheltuiala noastră.

Nu ezitați să ne contactați prin e-mail la contactwebstore@proton.me: echipa noastră va face tot posibilul pentru a vă satisface așteptările.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *